11.5 Tim till start eller till examens provet;-)!

nu så kan inget mer göras! Tränat så gott det går kört så hårt det gått. Benen rakade.... Drygt ett år av träning gjord:-) Kollat banan varit på tävlings möte! Seriöst så efter vad jag förstår så har dom mycket att lära av ironman Kalmar! Både info mässigt och personal mässigt! Ätit nyttigt druckit vatten och Tobbe sa att det smakade mumma med både ölen till maten och ett glas rött nu på kvällningen,,,,,, inte avis alls! Det skall bli så kul! Hoppas jag, dom skulle plocka maneter ikväll och imorgonbitti, förstår titeln rött hav mycket BÄTTRE nu!! Tack för alla sms med lyckönskningar det värmer! Som sagt,,,, va faen har jag gett mig in på???? DET ÄR ANTES FEL ALLTIHOP!!! Ja tobbes fel en del oxå men det är det ju alltid!:-) Jepp sovdags och väckning 04.30 promenad och frukost sedan iväg till arla skärhamn. Jvlar i havet vad jag skall köra!! Sophie i tävlingsform!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0