då var sista passet gjort

Sophies sista pass är gjort!Ett bra löp pass på 15 km med km tid på exakt 6 min km. Det har varit köriga dagar sedan kalmar med mycket jobb och events. Förutom kanon bra pass under kalmar har det varit simning cykel och löpning i parti och minut!¨ Körde oxå efter principen att bränna lös kroppen och från och med imorgon bara vila! Vila / stretchning/sovning/ätning och Njutning.! Budgeten är gjord. Banan är inte att leka med !!!! ner och upp, upp och ner katten gal i granens topp,, (eller nåt,,`) Går i vattnent 09.12 kl 10.12 skall det vara avklarat och cyklingen påbörjad 13,50 skall 9 mils cykling vara avklarad och löpning påbörjad (inlagd ett stretch moment på ca 5-10 min) Detta innebär att det bli en go gla njut halv mara`,då har hon 3 tim 40 min på halv maran men enligt plan spräcks hennes mål snöre : 16.30,,, EXAKT :-) (TOBBE TROR DET GÅR FORTARE,,,)' Hon har jobbat som en galär slav, detta kommer bli hur bra som helst! 1 veckas bloggande kvar sen är det över ,,,,, eller så byter vi namnpå bloggen :-) Christer och Ellinor you´r up next!!( tack för kanon bilder från kalmar!!!) Tobbe i avslutad form :-) Sophie i form som en flinta sten ,, hård och len ;-)

Kommentarer
Postat av: Christer

Lycka till nu Sophie. Vi for väl se hur det blir med ändring av bloggens namn Tobbe, känns inte så aktuellt just nu. Kanske blir något annat, kul att ni tyckte bilderna blev bra. Har du tankat ner Antes bilder oxå, eller ska jag skicka dom till Eva. Om jag ska skicka dom till någon av dom kan du väl maila adressen till mig. LYCKA TILL Sophie!

2012-08-28 @ 07:27:08
Postat av: ingegerd

Gratttis Sophie till att ha orkat träna med detta framför ögonen under ett helt år. Hållet alla tummar jag kan på lördag. Stort lycka till.

2012-08-28 @ 09:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0