dagens löp pass

För Tobbes del var det sista längre löp passet inna kalmar,,,,,,äntligen,, 18,7 km tid 1,44,10, så det så,,
i övermorgon är det 1 år sedan ante skrället fick oss till at börja med det här,,,, då orkade vi nätt och jämt 2 vav runt
kråkereds sjön,
Sophie körde enligt sitt schema 12,5 km varav 11 km i riktigt bra tempo, men de sista 1.5 km var dom inte överrens om hon och benen,,, hehehe ja i vilket fall under 6 min /km så det blir banne mig bara bättre och bättre.
Vi ligger lite olika i våra upplägg för tillfället och jag är oerhört tacksam för all markservice, lite skämmigt, men maten står på bordet och det är tvättat och klart, mina pass är längre för tillfället och då tar Sophie hand om allt det där,,, så oerhört tacksam för det.! lovar högtidligt att från den 20e att byta plats och sköta all markservice så Sophie
får köra allt vad hon behöver fram till sin tävling.
Cykel och simning väntar imorgon,,,,,
tobbe och sophie börjar toppa formen
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm jag har bland världens sämsta minne, men detta högtidliga löfte från min kära darlinq, glöms INTE bort!...

Svar: Hehehehehe Självklart inte mubegd:-)
Dffe
Tobbe & Sophie

2012-08-09 @ 23:26:40
Postat av: Ingegerd

Skall påminna honom om det. Kämpa nu på de sista dagarna ni är otroligt duktiga somorkar med allt detta + jobb + flytt mm mm

2012-08-10 @ 21:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0