inte många timmar kvar vila för mig och träning för Sophie

kära dagbok,,,,:-)
Syster Anki och stefan har gift sig!!! super grattis!!!!!!
tobbes resa börjar närma  sig vägs ände för denna gång spännande som attan!
Idag var det dags för incheckning, världens bästa assistent som hjälpreda med att hålla ordning på allt som jag inte höll ording på:
och jag sågväl nöjd och tacksam ut antar jag,,,,, nöjd och glad koffein choklad! :-)
då vr det dags att bära in allt,,,, så småningom var cykeln på plats inplastat och fastspänd om det skulle regna och blåsa, faktiskt kom det några droppar,,men dåvar den inplastad och klar..
sen dök det uppe en gammalhockey kompis från fööööööööörrrrrr, då var han inte så krallig som nu:
dags för lunch med de andra vännerna i kalmar här är matsedlen:
la den på sne,,, ungefär som det smakade,,
väl på hotellet,,, dax för sophie att laga sin förasta punka och sedan provcykla,,, ikjol :-)
som sagt reparationen gick bra! :-)
hon blev taggad och gav sig ut och löptränade en mil...bra tid bra jobbat.
jag gick och lade mig i badkaret o bara chillade.
10 timmar till start,,,
Tobbe i så bra form det går
Sophie närmar sig steg för steg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0