lite har hänt,,,,,

hmm inte lång tid kvar nu!
Om drygt 3 dygn så hoppas jag vara i mål och vid liv,,
Lyssnade på ett föredrag va rune larsson som bla sprungit 101.5 mil 2 gånger,,, en idiot tävling som går mellan sydney och mellbourne, tar 7 dagar.hehehehe hans rekord på 10 mil är 6.57,,,nåväl när jag kommer imål så skall jag njuta av:
som sagt de sista träningarna för min del är avklarad 6 mil cykel på marstrand i söndags snittfart dryga 31,5km/h
kändes riktigt kanon bra!
Måndagen 8km i ca 5min/km efter det så var det dags för rast vila och desutom styra en båt som var 30 ja trettio meter lång:
Sophie fick oxå åka med:
kanon dagar i Marstrand! Tack Kumho/Dawa och Hyundai.
övriga delatagare fick även under kvällen avnjuta
immitationer av
Elvis....helt otippat
Jerry Williams,,,
och även en hyllning till robban broberg ,,, passande nog "båtlåt",,, fast bandet kunde inte låten riktigt,,, eller ja kanske tvärtom.
Naturligtvis kom även en fantastisk pulp fiction dans av carlsson/sperlich..
Nu skall det njutas sovas och ätas gott och nyttigt tills lördag morgon uppstigning 04.00
Tobbe som vilar sig i form och Sophie som snart är i tävlingsform.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0